Älska dig själv

Jag ska vara ärlig, jag vaknade med världens sämsta humör ever. Det är så kul att alla tror att jag ler 24/7. Men det är inte sant. Men jag bryr mig så mycket om alla andra att jag glömmer bort mig själv. När jag satte på tvn och kolla på mtv så var det Jessica Simpson's : Price of beauty. Jag älskar den serien, ingen förstår hur människor kan trycka ned en ibland pga hur man ser ut, hur man beter sig eller hur man pratar. Ibland det man tycker är rätt, trycker man på andra fast andra inte alls har samma syn dvs rättvisa någon. Ibland behöver man inte alltid säga vad man tycker för det kan såra andra. Ibland glömmer man att vi människor är för smarta för oss själva att vi hittar dessa knappar hos folk som leder dem till ilska eller dåligt självförtroende, och tro mig vi njuter av att trycka på de knapparna bara för att få oss själva att må bättre. Vi alla har en mening med livet här på jorden och det är att må bra. Alla människor vill må bra, så lev inte på andras olyckheter, för det är inte så man mår bättre.
Aja idag jobbar jag och kommer säkert få in massa bittra kunder, men att bortse från det och bara le för livet som jag alltid gör är min dagliga utmaning.


Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. oh .. me think so too!

2010-10-31 @ 13:31:59
URL: http://mischakaro.se
Postat av: Sophia

SV:Det kommer jag göra! :D



Sööööt bild! :D

Jag känner igen mig själv i det du skrev.. It's hard <3

2010-10-31 @ 14:08:00
URL: http://ridiculouz.blogg.se/
Postat av: Zine

Jag mår lite bättre idag gumman, jag saknar dig massor.. måste ses snart <3

2010-10-31 @ 19:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0