Fettish dag

Idag har vart min fettish/onyttiga/socker/CallItWhatever dagen. Jag har ätit så mycket skit att jag inte velat bry mig :) Man ska ha en sån här dag då man bara ska unna sig med massa gott! Tro mig jag vart väldigt lycklig hihi.
När jag slutade idag kom min syrras man med Manar (systerdotter) och hon badade :D. Även fast min syrra var med henne i basängen så badade hon själv :O Hon hade tydligen gjort det hela sommaren som jag vart i marocko. Sötaste ever, haha stolt moster! Hon fyllde munnen med vatten och spottade ut det, hon gjorde gulliga ljud somtyp wiiiieeee haha sötaste bara. Aja imorgon kanske mamma och jag ska kolla på mobil.


Min och Sandras (jobbarkom.) klubberg. Och sen underbara Manar såklart

Kommentarer
Postat av: nisrin

Maaaanaaaar vva söööt x)

2010-11-13 @ 01:47:58
URL: http://niszeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0