Fortsättning på min torsdag

Jag var i skärholmen och fikade med den underbara Paula. Hade faktiskt väldigt trevligt, vi pratade om julen vilket gav så mysig känsla och vi åt pizza. De hade ingen banan :/ vad är fel på dessa folk? Vi pratade också om att vi måste ha en tjejkväll där vi ser på Mean Girls och Spice Girls: The Movie. Klockrent! Får inte glömma att Gabsan var med haha genom telefonen.
Aja människor imorgon ska jag bada med mina tjejor på fittjabadet och sen så blir det halloween fest. Ibland förtjänar man kul när man jobbar 5 dagar i sträck. Måste bara notera förresten, när man jobbar i fittjabadet så känner man igen alla helt plötsligt. Jag såg sjukt många igen kända personer överallt haha, jag vågade inte ge ögonkontakt så jag tittade antigen på Paula eller ned på golvet.


Denna bild tog jag i Tisdags när jag var i stan med Emma och Gabsan, mysigt ha? :)

Kommentarer
Postat av: Sophia

hahah jag var där idag xD haha bilden asså :P..oohh kommer ihåg spice girls filmen omg skit länge sen ju..

2010-10-28 @ 23:26:46
URL: http://ridiculouz.blogg.se/
Postat av: Michelle

subtopia? .. njah.. too many people I know.. :P

2010-10-29 @ 13:46:28
URL: http://mischakaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0