Hatar att ringa onödiga samtal -.-

Hej människor , jag sitter nu och skriver medans jag ringer upp rädda barnen. Tydligen blivit krångel men min inbetalning. De som stör mig är att de skickar runt mig till massa personer som skickar mig vidare -.-
.....

Aja då var det samtalet klart. Idag har vart en bra dag men innan jag pratar om den så ska jag skriva lite om gårdagen. Igår så jobbade jag och då hade jag inte med mig någon lunch och inte min syster heller så vi passade på att ringa våran kollega som inte börjat än, han köpte med sig Max mat på vägen. Så jag åt världens godaste hamburgare igår :D! Och inget mer märkvärdigt än så :)
Idag så gick jag till biblan med Gabi och pluggade, måste säga att det var det bästa beslutet jag gjort på länge. fattar inte varför jag inte bara gjort det från början?
Nu är jag hemma och ska snart fixa mig för att träffa Paula i skärholmen. Lika trevligt som alltid förutom att jag nu haltar pga. världens skavsår på min fot.
Ha en bra tordag!



Onsdag 27 oktober (igår) uppmanade man alla - oavsett sexuell läggning, ursprung, kön och ålder - att bära något lila. Gjorde du det så sa du "it gets better" till alla HBT-ungdomar (och vuxna) i Sverige som ännu inte har mod att vara öppna! 5 pojkar i u.s.a begick självmord för att de blivit mobbade pga. sin sexuella läggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0