hit och dit och överallt

Glöm inte att ändra tiden imorgon, man får sova en timme extra wihoo :)
Igår var en unber dag. Jag badade med tjejorna och Leon. Sötaste ever, det var mys och vi hade kul. När jag kom hem var det bara att sätta igång med att platta håret för det var ruffs! När jag vart klar klädde jag mig och sminka mig. Guess what I was, A BUNNY! hihi (tack Paula). Det var dags för la Emma, förfest och om jag ska vara ärlig så var festen hos emma. Jag hade kul där. Hur som helst , efter var det dags för halloween festen på subtopia och jag hade delvis kul och delvis inte, mixtrade känslor som vanligt. But I was a freakin' hot bunny.
Sov hos Gabsan i typ 3tim? sen skulle jag upp för att jobba. Tack och lov var det döds lugnt på fittjabadet men sen kom rushen med människorna. Det ända jag gjorde var att skrika åt barn fram och tibax, kul :(
Efter jobbet gick jag hem och bytte om igen för nu skulle Lidia firas! Så hemma hos dem var det den gooodaste maten och tårtan. Gaaah toppa min helg säger jag. Nu sitter jag hemma och ska sova snart för min kropp gav sig för länge sen. God natt


Första bilden är before haha, och resten är för resten av tiden

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste bunnyn ever...

2010-10-31 @ 02:23:33
Postat av: Hind

Tack Anonym

2010-10-31 @ 13:05:50
URL: http://moipetit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0