Vlogg?

Alååå.
Jag har inte bloggat på länge nu vilket jag tycker är bra för då blir det mer att skriva om.
Jag har undrat länge nu om jag kanske ska börja vlogga? Låter som en kul idé.
I fredags var jag som sagt hos underbara Paula och Bina, Gabsan var där med. Paula bjöd på pizza och coccosbollar hon och Bina gjort vilket var mums! Vi spenderade fredagen där och sen körde gabsan oss hem.
På lördag och söndag jobbade jag som vanligt men söndagen vart lite speciell, för då tränade jag och Gabsan innan. Sen när jag jobba vart det mycket på en gång men det löste sig för jag åt pankakor på jobbet :D!
Idag åkte jag till skolan. Jag hade nämligen prov :( så jag satt på waynes med Olle som sällskap och massa hjälp och råplugga. Det var mysigt att träffa han igen! Nu är jag hemma och ÄTER för jag var as hungrig och ska sen med gabsan och träna tek wando. Skulle igentligen suttit barnvakt till Leon men Gabi behövde en partner och vem är jag att säga nej.
Jusste har fått träningscykel hemma nu :) så nu kan jag träna lite då och då ^^ haha aja ska sluta skriva nu. Hade vart enkelt med videoblogg eller hur? Nästa gång kanske :D



Kommentarer
Postat av: ins

jaaa!! videoblogg kööör på deeeet :D



är inte de där dini på första bilden hahhaha

2010-10-18 @ 20:59:49
URL: http://insi.blogg.se/
Postat av: Sophia

Videobloggaaa! ;D hahahha :D

2010-10-19 @ 10:40:27
URL: http://ridiculouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0