Eid moubarak

haha min rubrik kommer sent men äh, aldrig försent att gratta alla kära muslimer som vart så starka genom ramadan och fastat. Vi är riktiga survivors!
I fredags åkte jag till skolan och hade gitarr lektion vilket var awesome tyckte jag, får alltid lära mig nytt. Sen hem för att fira Eid, var med min kära underbara familj och Gabsans mamma hade gjort kakor som mamma ville ha. kokos doppad i choklad med Manjar. Sen gick jag hem till Mia och vi skulle ha tittad på film men det blev massa musik som vanligt och jag fick se hennes famous skåp :P
Igår (lördan) Var jag med Busra på förmiddan och på eftermiddan med släkten, firade delvis min kusins födelsedag och eid. Efter det träffade jag Gabsan, Oleg och vi hade det kul. Från bar till bar och donken :) sen liljeholmen sen hem.
Idag ska jag till syrran och ska försöka tvinga Nisrin att göra kladdkaka!


höhö roliga tagna bilder!

Kommentarer
Postat av: Queen

haha eid moubarak to you hun! :D

2010-09-12 @ 23:30:17
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0