Igår..

lyckades bli en riktig soffpotatis dag! Först kollade hela familjen på the Expendables, sen åkte jag och Syrran in snabbt till Skärholmen där hon köpte lite kläder till mig :D Jag fick ett par nya jeans (på tiden) en t-shirt i persikofärg och thé blåa skjortan jag dött för jätte länge nu.
När vi kom hem blev det mer filmer? Först kollade vi på Salt, sen på Star Dust sen på She's all that sen på She's the man och sist, monsters inc.
Vi hade köpt in choklad, muffins, ringar, Nacho chips, vanlig chips och redbulls :) Haha så jag kan förstå att vi orkade se alla filmer.
Aja idag ska jag gå och skriva på ett kontrakt , vilket kontrakt får ni veta sen ^^

Kommentarer
Postat av: ins

wuuuuuut vad för kontrakt?

2010-09-27 @ 20:24:59
URL: http://insi.blogg.se/
Postat av: Ravina

YEY! DU FICK JOBB JU! :D ska komma dit nu :p

2010-09-28 @ 09:31:55
URL: http://bubababu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0