MI?

Igår var jag på skol mässa, det var om skolor som fanns i USA tror jag. Men jag gick då på en informations möte med Mia och fick höra om skolan Musicians Institute. Måste säga att allt lät väldigt posetivt och det är bara 1 och ett halv år som man går där. Och de bygger verkligen upp ditt instrument och utvecklar dig som person. Jag är på speciellt när jag har 9000kr väntande på mig (stipendium som jag fick). Jusste liten rolig grej, det var sångaren från Hammerfall som föll info mötet. Han likt massa andra kändisar har gått den skolan. NICE

Idag gäller det. Det blir Nova igen fast denna gång med Sophia. Jag tror det ska bli jätte kul faktist.
Imorgon blir det bio med Paula Vi ska se Eclipse :) jag ville vänta tills dvdn kommer men Paula är så gullig och hjälper mig ur mitt "jag har inte sett den än" zonen.
Ha en trevlig dag iallafall


Min älskade tjockis! Stolt moster

Kommentarer
Postat av: ravina

SV: HAHA i know!! love that song..



Uuuh hind tränar o grejer.. rawr ;d

2010-09-24 @ 10:01:02
Postat av: paula

jag älskar dig massor <3

2010-09-24 @ 11:17:58
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: Queen

HAR DU INTE SETT ECLIPSE?!?! :O



Lycka till idag! :D <3

2010-09-24 @ 16:52:14
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0