mjaaaa Livet är bäst

Saker blev inte som tänkt igår men jag fick fortfarande iallafall spendera en underbar dag med min syster och det gjorde allt och toppade allt!
Idag vart en underbar dag. Sov as skönt sen åkte jag in till skolan där lektionen gick sjukt snabbt haha men fick träffa Olle och Martin igen :D, sen träffade jag Oleg i stan och skuttade runt där medans han kollade på kläder, jag tyckte det var kul faktist :). Sen hem till Gabsan min, var med henne, sov lite också :P och lekte med hennes underbara son, sen skjutsade hon hem mig, så all and all en väldigt AWESOME dag. Får se vad imorgon har för mig. Vem visste att ta studenten kunde vara så under fuckin bart!!!

Kommentarer
Postat av: Mischa (Michelle) Karo

sv. hahaha.. njaah.. vill ju ha allt själv (A) :)... mohahaha :P

2010-09-06 @ 23:24:18
URL: http://mischakaro.se
Postat av: ins

studenten e ett barnlek, börja högskola så fåru somna på föreläsningarna!!!!!!!

2010-09-07 @ 07:28:56
URL: http://insi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0