Mobbad?

Javisst men jag skäms inte över det ska jag säga :D För idag är det premier (äntligen) här i Sverige för Camp Rock 2 och jag ska hem till Paula och chilla samt. som jag OFCOURSE ska se den!
Just nu försöker jag få in så mycket i huvudet om judendomen så jag kan klara av Religion.

Jusste min underbara Kompis Zine som jag känt 13 år, hittade bland hennes gamla saker en dikt som hon hade skrivit om mig. Våran planering var att flytta ihop och ha massa ostbågar.
"Det finns något som Hind avgudar
Hon tycker om det mer än nudlar
Den här grejen är gul
Den har ett utseende som är kul
Nu börjar vi närma oss till vad det är
Grejen som hind håller så kärt
Ostbågar, det vill Hind ha
Ostbågar, det får Hind att må bra
Ostbågar, nu är det lika bra att du drar
Stay away, it's her cheesedoodle"



Kommentarer
Postat av: Sophia

SV: haha yeaahh okej! bra :D säg till när du har en :D

2010-09-17 @ 18:51:09
URL: http://ridiculouz.blogg.se/
Postat av: Queen

åhh missade den :( MÅSTE SE DEN!!!!

2010-09-18 @ 18:00:39
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0