ONE day I will be famous!

Hittills så har den här bloggen haft den bästa rubriken. Det känns posetivt och jag är så trött på mina "jag tror inte på mig själv" rubriker. Det sjuka är att jag blev inspirerad av en 92, det är inte åldern som är grejen men det är bara konstigt på någotsätt att veta att tjejen som levt mindre än mig har hunnit inspirera en hel värld including me. Jag vet att jag pratar om henne 24/7 men aja, love you Demi Lovato!

Idag var jag med familjen hos Syrran och Gabsan vart bjuden också :), hon och Leon hade kul och det värmde mig i hjärtat. Jag har underbara vänner och jag vill verkligen ge det jag får av dem.
Imorgon ska jag plugga lite, duscha kanske? sen en date? haha , vi får se hur dagen blir. Men först och främst, jag sitter nu och skriver text igen som jag alltid gör. Jag är så grym hihi, jag typ dör för mina egna texter fast vissa tycker de är ok, jag tycker jag är väldigt talented. Ni kan få en smakprov istället för ngn bild som alltid.

I can try to write a text
with a full meaning
Try to put my life trough a test
come trough it without bleeding
// Hind


Kommentarer
Postat av: paula

date? ;)

2010-09-13 @ 11:37:10
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: Ravina

sv: NAAW! SKa försöka blogga mer :D



haha ärligt? party party, ngt speciellt? <3

2010-09-13 @ 16:39:44
URL: http://bubababu.blogg.se/
Postat av: Mischa (Michelle) Karo

jasså dejt?? .. :)..



sv. ja den var bra :D

2010-09-13 @ 19:36:59
URL: http://mischakaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0