VMA'S

Hej underbara läsare, en glad Hind sitter just nu framför sin älskade kanal mtv, kollar på VMA'S 10 och kliar på sitt myggbett. Livet blir inte mer awesome haha.
För er som undrar om min date, blev ingen, vilket var väldigt skumt, killen har försökt och när jag äntligen säger ja så hör han inte av sig. Ehäm? Aja his lost såklart.

Idag har jag halv pluggat, inte direkt stolt över det lilla jag gjort men men.
Imorgon kommer konstiga män hem till oss igen och ska borra, så jag lär vakna as tidigt fast jag börjar skolan 2.
Ha en bra kväll, I know I will!


chai latte i handen :)

Kommentarer
Postat av: Zine

Jag har en uppgift som ska in på torsdag och jag är helt ute och cyklar.. vet inte vad det är jag skriver ens!!! Hahahaha, ska försöka skriva om det lite nu.. Hur går det själv med plugget sötnos?

2010-09-14 @ 19:27:14
URL: http://zyne.blogg.se/
Postat av: Sophia

Gosh! glömde nästan att du oxå hade blogg! haha :D <3HAHAHA äälivet blir inte bättre än awesome'' xD ahahah men vem e den hära killen nu då ? ;D

2010-09-14 @ 19:56:50
URL: http://ridiculouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0