Aaaaaaaaaaah

BB börjar snart men innan dess måste jag berätta lite GLADA nyheter. Jag Live-chattade nyss med min underbara vän Paula och it's sattled, vi bokade hostel för London resan. It's on! Det blev inte samma underbara hostel men fortfarande desamma Oxford street och spännande att testa nytt.

Idag har jag städat huset, vi kan kalla det vårstädning och det var som en tjänst för mamma. Hon är ju helt sjuk och behövde all hjälp hon kunde få. När jag var klar belönade jag och lillsyrran varandra, vi gick ut till det soliga vädret, rökte vattenpipa och åt massa chips. Hennes kompis Amanda joinade oss och det var super mys.
När vi kom hem (efter solen kommer alltid kylan) la vi oss helt deckade och från ingenstans fick vi singstar lust. Hon och jag kan ju typ alla låtar utantill så vi körde Legends och rockade påriktigt loss.

Nu ska jag äta och kolla på BB, ta hand om er


Kommentarer
Postat av: sophia

hahahha haraaaaaam

2011-04-16 @ 13:22:56
URL: http://ridiculouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0