blibli

Innan jag fortsätter skriva detta inlägg så måste jag tillägga att jag är sjukt trött och detta kan bli ett flum inlägg :)
I lördags så sov jag hos kusinerna, det var lika kul som alltid att umgås med dem. Nästa dag vaknade kusinen mig och vi promenerade till vårby bryggan. Jag tyckte det var en perfekt start för dagen speciellt när man ska jobba senare på dagen. Jobbet gick lungt och snabbt och systerdotter kom dit för att bada, hon har blivit så duktig på att klara sig själv i vattnet. ÄLSKAR HENNE :), hur som  helst efter jobbet gick jag hem till Marjem som jag inte sett på evigheter. Vi hade sjukt kul och vi kollade på världens B-film, den var engelsk och hette Tormented. Många av skådisarna från serien skins var med men jag rekommenderar den INTE. Naturligtvis sov jag över och Marjems syster sov med oss på samma säng, sardiner is all I have to say!
Och allt detta leder till idag, först gick jag till träningen sen mötte jag upp Mia och vi promenerade mycket i stan. Hon hade några erenden också men vädret var undeerbart och jag tror det äntligen är ballerina säsongen förutom att det kommer regna lite här och där under veckan.
Aja jag jobbar som en kossa hela veckan och ta hand om er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0