God morgon

för er som är vakna. Vet ni vad det bästa är med att jobba tidigt, man får sluta tidigt och man missar inte så mycket av dagen. Man får mycket gjort och man har mycket tid kvar. Känner mig duktig har typ gjort allt jag ska göra så jag kan typ softa lite och förresten så lyssnade jag på The Voice och gissa vem som gästade där? Vanessa Lopez från BB. Hon var definitivt favoriten och det var kul att höra hur saker gick till efter man lämnat huset, man får tydligen inte åka hem direkt. Man som tittare tror ju det men de får åka till hotell där de blir intervjuade och får träffa en psykolog som ska checka hur de mår. Intressant eller hur? Sen pratade hon mycket om hur hon ska ta itag med hela trans situationen.
Efter jobbet ska jag först och främst träffa Paula för vi ska kolla hostel och så vidare för London resan ^^ sen får man se som vanligt vart dagen för en.

ps. för er som gillade Vanessa precis som jag så kan ni läsa hennes blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0