Lite kort innan jag fixar mig

Igår var en för bra dag. Jag börjar säga det väldigt ofta och det är för det är så fint väder ute! Jag åkte in till stan med Gabsan för att hon skulle klippa sig, efter det så tog vi en fika i espresso house och bara njöt av solen som sken på oss. Som vanligt pratade vi om allt mellan himmel och jord, och det bästa med vänner är just det "prata ut".
Efter det så åkte vi hem till mig och rökte vatten pipa (nu tänker ni "igen?") med syskonen i balkongen. Mysigaste man kunde gjort innan jobbet, och även på jobbet fick jag underbar sällskap av Gabsan, Lidia, Jonathan och Leon.
Tack för att ni gör mina dagar

Sverige kan vara minst lika vackert på sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0