Livet händer igen

Snart ska jag kolla på den sista avsnitten av Jersey Shore säsong 3. Så sjukt hur allting slutar igen men jag hoppas inte för en säsong 4, too much?
Jag har inte bloggat på länge men det är också för att det hänt massa saker ;) och berätta skall göras.
I fredags så hade jag och Syrran smink kurs, detta var min tredje gång som jag nu vart där. Och efter det så valde vi att äta på indisk resturang! Måste bara säga att det finns så mycket gott på fridhemsplan så alla hungriga människor det är där man definitivt ska äta. Senare på kvällen firade vi min underbara kusin Sara som fyllt 18år, hon hade lagat en dunder middag och jag vart mätt för resten av dagen.
I Lördags jobbade jag först men efter det så skulle jag hem till Oleg som även nyligen fyllt 21år. Han hade också lagat en dundermiddag och jag vart så sjukt mätt, hur kommer det säg att alla kan typ laga mat helt plötsligt? Efter det så mötte jag och gabsan upp några och kvällen slutade med Salsa på Metro. Hade sjukt kul
På söndagen så jobbade jag först och sen så blev jag bjuden hos Rim där vi rökte vattenpipa och kollade på BB-finalen lite fail. Hon hade inte tv11 så någon köpte in PlayLive så vi såg vad som hände i huset och inte från publikens vinkel så det var lite konstigt att se finalen på det sättet. Aja, jag sov där och nu sitter jag hemma och får se vart dagen för mig vidare! JS nuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0