maybe

Saker går upp och ned just nu. Jag är glad, det är jag verkligen och jag säger detta till mig själv ifall jag skulle läsa detta om 1 år och glömt helt och hållet så Hind du har aldrig mått bättre än just denna punkt. Du älskar dig själv och livet är exakt så som du vill ha det, även om ingen någonsin skulle förstå dig så ser du ljuset på ett annat sätt. Det bästa med du är att du har dig själv och Gud kunde inte ha gjort dig mer perfekt!

Skulle vara så skönt att kunna läsa detta om 1 år och veta att jag faktiskt tror på mig själv, för oftast så glömmer man. Folk kan försöka peppa dig men ingen kan försöka få dig att förstå förutom du. Ta hand om dig så ska du se att allt annat faller på plats.

Ska iväg nu och baka med mamma, finns inget bättre än så och imorgon lunchar jag med Paula. Hörs



Kommentarer
Postat av: Anonym

babyface på denna bild :)

2011-04-07 @ 20:38:27
URL: http://niszeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0