rött ljus tack!

Hela min morgon har vart världens spring, saker som ska hit och dit, ringa folk fram och tillbaks och passa på städa från schemat. Men jag är ändå jävligt stolt att jag fortfarande andas, just nu är det äntligen lungt i jobbet och stressen är borta. Lyckades skicka iväg min kollega för att han ska åka upp och köpa pizza till oss :D Tastys 7 hade ingen leverans än -.-  Hoppas bara ingen dramatiskt väljer att hända nu när jag står själv för det hade ju vart lite kul (not)
Aja solen skiner ute och det bästa med det här jobbet är att jag får ändå njuta av värmen samt utsikten samtidigt.
Så ta hand om er och en stor kram ps. Gratta Lillsyrran för er som känner henne.

Kommentarer
Postat av: ins

missing you babe <3

2011-05-03 @ 19:03:04
URL: http://insi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0