Skadefredag

Min morgon börjar med att hjälpa mamma göra massa coscos som syrransman ska ha med sig till några polare. Jag får skala löken och då menar jag inte 5 st utan typ 20st? Ni kan tänka er hur jag mår just nu. Detta tar mig tillbaka till Sandys tiderna. Aja medans jag vilar ögonen ska jag berätta för er hur min underbara torsdag såg ut istället.
Huset väcktes med massa musik som vanligt och vi alla skutta och skrek. Sen kom min syster på att vi skulle sätta oss på bakgården och sola, så vi gjorde det och vattenpipa såklart :P Underbara Helda gav mig lite smaker.
Från ingenstans kommer hennes kompis med moppe så hon skjusade oss runt lite :) Marocko känsla alltså. När jag kom hem sen hade Syrran lagat mat till hela familjen och så hängde vi alla med varran efter. Mysig torsdag med Syskonen.
Aja nu ropar mamma och dags för round 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0