spökar det eller är det sleep walking?

Jag ska börja fixa mig för ska med lillsyrran och Josefin till BB-Live idag, vi ska nämligen vara med i sändningen.
Men om man inte nu bryr sig om detta så ska jag berätta om en liten grejs som hände mig imorse. Allt började igår då jag la ifrån mig datorn och gittarren på golvet, för när jag ska sova så slänger jag bara ned allt. Hur som helst, imorse ville jag åt sminkväskan som låg bakom all skit på golvet så min första tanke var att ta upp gittarren från golvet, ville inte göra extra ljud pga att syrran sov. När jag lyfte upp gittarren så märkte jag att någon hade trät igenom data sladden igenom gittarsträngarna 2 gånger och sen koplat in sladden i datorn igen? Skit läskigt, jag stod bara där med öppen mun. För jag har ju inte åstadkommit detta, skulle aldrig förstöra en gittar på det viset? Så mina slutsatser är att antigen spökar det i mitt sovrum eller så går jag i sömnen. Vad det än är så är det ÄCKLIGT! Aja tror inte jag sover i rummet ikväll.
Ska fixa mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0