Tidig sommar

Jag har haft den mest underbaraste dagen. Jag och tjejerna var i stan idag, först träffades vi i stan, köpte massa fika och promenerade till Gamla Stan för att sitta vid bryggan. Efter massa solnjutningar så bestämmer Gabi sig äntligen för att klippa sig så vi promenerar tillbaka till stan, till PUB. Medans Gabi klippte sig så låtsas-shoppa vi lite, och åkte tillbaka hem till Gabi. Där Emma och Pavel joina, kvällen börja med massa dricka och vattenpipa och mys senare och nu så kommer det sluta med BB och lite god mat som mamma lagat.
Finns härliga bilder men årkar inte riktigt ladda upp nu, och jag har ju direkt inte bloggat på länge men jag har haft det trevligt faktsikt. Träffat kusiner och tränat och självklart jobbat!
Puss på er alla och tack för att ni gör mina dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0