tiidi

Sitter här helt trasig känns det som. Manar kollar på tv (djungelboken) medans mamma ordnar lite gott, vi ska nämligen grilla idag utanför jobbet :)
Kollar nu förresten igenom bb-liven för tydligen finns jag med någonstans ^^, angående om igår så var det kul! Jag åkte med lillsyrran och grannen, på vägen träffade vi Ravina och Devi som också skulle dit och mycket trevlig sällskap på vägen. Lite kända ansikten var där i studion också, Rabi från ReBound, tjejerna som var i Oasen och Roza och Nikki som delade ut munkar. De som jobbade i studion var också jätte trevliga man fick vatten och så för allt där var så mycket mindre i verkligheten än på tv så man dog typ av värme. Men men som alla publikanter :P så var man tvungen att sitta rakt och klappa som in i helvete haha mina händer dog.
Nu ska jag iallafall titta klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0