trötter eller butter

Så att jobba tidigt varjemorgon är först optimistiskt men blir väldigt pessimistiskt sen. Man tänker att man slutar tidigt men man har ju ingen ork för resten av dagen. Gulliga Paula kommer iallafall snart och vi ska fixa det sista av London resan sen är det väl bara att luta bakot och njuta. Ska på Kryssning förresten på Lördag :) nicenice men det pratar vi om ngn annan gång. Vill bara upplysa mig själv och alla ni som orkar läsa, sommarens glass enligt mig är definitivt 88:an!
Och sen ville jag skriva lite fritt om 2 saker. En hemsida att tipsa om, ni vet Lauren Conrad från The Hills och lite annat. Jag älskar henne speciellt hennes romaner och hennes utseende ja hela hon är en inspiration för hon når verkligen sina drömmar varjedag. Ang. henne hon har startat upp en ny hemsida (förutom hennes egen) som heter TheBeautyDepartment där hon tipsar om mode och smink. Värt att kolla in om ni är lika LC freaks som mig.
De andra är, nu när jag pratar om inspirerade personer är definitivt Kelly Osbourne. Hon är verkligen vacker både insidan och utsidan, median har starkt fasnat för henne och enligt dem så är hon överviktig? My ass, hon strider emot dem och säger "Jag tränar en halvtimme om dagen och njuter av vad jag vill" och hon har rätt. Du ska leva och må bra, och för att komma dit måste du älska dig själv. Jag menar kom igen jag har strlkn 10 (engelsk strlk) och enligt median klassas jag som tjock. Jag säger bara HAHAHAHA, för alla som känner mig vet att jag tränar, mår bra och äter vad jag vill och det är så jag vill leva. Tycker inte ni det?
Aja köket luktar kyckling och jag är hungrig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0