Underbart

Min dag har vart underbar. Träffade de underbaraste tjejerna idag och vi lunchade i Skärholmen. det är alltid lika mysigt att bara umgås med dem! Efter att alla behövde ta sina seperata vägar så åkte jag och Lidia in till jobbet där vi fikade först ute i fina vädret och sen inne för det blev så sjukt kallt igen. Efter det skulle jag jobba och när jag kom hem så hittade jag ett sms från Paula och gissa vad, JAG SKA TILL LONDON IGEN. :) har inget mer att säga än yeeeei. BB på G nu och äta mat.

Kommentarer
Postat av: paula

Åh, det kommer bli så kul! :D

2011-04-06 @ 08:38:38
Postat av: Sophia

hahahha whats up with picture? :P ----->

2011-04-06 @ 20:19:42
URL: http://ridiculouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0