CABS ARE HEERE

Jersey Shore säsong 4 del 1, innan tyckte jag att de skulle ge upp men nu, I missed them! haha alltså jag är störd. Aja Italy gets smushed. Man måste ha underhållning under ramadan.
Igår efter jobbet åkte jag in till GamlaStan, möte upp tjejerna för Vapiano och så gick vi till Movitz och hälsade på Rim som jobbar som bartänder dära, massa goda alkoholfria drinkar blev det. Det var super super trevlig kväll och jag hade kul. Förutom jobb och fastan så har jag vart i flottsbro och fått njuta glimps av solen och så har jag vart på filmchill hos gabsan. Så livet är bra fast att fastan är på G men chokerande nog jag klarar mig sjukt bra fast jag blir så törstig.
Aja ska underhålla mig som more med avsnitt från den gamla LaFemme Nikita.


Sötaste systerdottern i torsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0