detta har hänt

Som många vet så började fastan igår, sista dagen innan fastan passade jag på att frossa i mig så mycket som möjligt. Men de två senaste dagarna har det gått bra faktiskt och om 3 timmar så börjar dag 3. Kom nyss hem från Wilfred där man umgicks med de gamla kompaniet igen och vi kollade på The Rite vilket är Horror/demon film. Den var ok, hade nog inte velat slösa pengar för den för den kändes som lite det typiska typ som End of days filmen fast denna handlade om exorsicm. Aja nu är jag hemma igen med en påse ostbågar som souvenyr.
Imorrn ska jag jobba igen, men innan jag loggar ute glömde jag berätta att jag var i söndags med Paula och Ani då vi fikade i stan, mycket trevligt sen åkte jag hem till Mia för att säga adjö sen vart det hemåt och seeen så gick jag hem till Gabsan för att kolla på Salsa.
Aja godnatt världen och vi hörs snart, man årkar inte så mcyket direkt under fastan men jag får påminna mig själv att först och främst fastar jag för Gud sedan för att förstå muslimernas gemenskap, bli förlåten för mina synder, passa på att be för det viktiga och förstå även de som inte har mat. Ramadan Moubarek mina bröder och systrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0