Här kmr veckan som varit

måndags. Kom hem från Grekland tidigt på morgonen, vi fick gäster och jag lagade middag.
tisdag. Träffades tjejorna hos Sabrina för att ta farväl och sedan blev det Muskén.
onsdag. Jobbade jag och sen blev det massa Nikita :).
torsdag. jobbade jag och sen massa Nikita.
fredag. Hälsade på dominguez familjen, umgicks där sen skärholmen med Lidia och där köpte jag en ny gittarr och present till Nadja. Gick senare till Nadjas bday-fest och förfirade henne.
lördag. Jobbade jag och sen hem till Dominguez för att fira Herr Dominguez, sov över där.
söndag. Blev massa Nikita med mina Dominguez sen sov Gabi här och jag färga håret på henne.
Idag (måndag). Suttit barnvakt och bara mesat mig framför massa Nikita, ska snart stämma gittaren om jag årkar och bara ta det lungt resten av kvällen.


Grekland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0