Sovit ut

Jag tror jag var runt hela Stockholm idag med lite överdrift. Följe med Gabsan för hon skulle skriva in sig i skolan samt så passade jag på att kolla lite och kanske få skolkänslan tibax igen? När jag kom hem så slaggade jag lite, powernap is tha shiet. Sedan när jag vakna hittade jag att serien Dark Angel som jag ladda ned äntligen var klar :) har ju knarkat Nikita på sistonde, både den gamla och den nya serien så tänkte byta lite. Jessica Alba har huvudrollen och serien är ganska gammal but never seems to let me down! Så rekommenderar den serien faktiskt, jävligt bra story och så mycket fightning, not to mention att detta var Jessica innan hennes big break och hon var lika grym då som hon är nu på att skådespela.
Aja idag blir det músken med mamma och jag kommer säkert lata mig men vill verkligen gå idag så ska försöka. Jobbar imorgon och sen ska jag hänga med Paula och Gabs. Nu försvinner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0