Gooood morgon

Gud här kommer ett efter hundra års inlägg. Det kommer att bli ett nytt år inatt och nya misstag finns att göras. 2011 är året som har kännts rätt, jag har gjort i princip allt och rest som en galning. Holland, Grekland, London två gånger och även det efterlängtade landet USA :) jag har funnit och även mist vänner, har fått ett nytt systerbarn och har lärt känna massvis med människor. Har lyckats hålla jobbet hela året, har färgat håret ett antal gånger, snaggat sidecut och fått glasögon :) jag är inte vart jag trodde att jag skulle vara men det är så mycket bättre! Fick klart på skolan vilket var jätte skönt, har fortsatt växa som människa och min syster är förlovad. Så hej då 2011 och så får vi se om 2012 är världens undergång

Glömde jag nämna blindtarms operationen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0