Haloj där ute

Alltså ni anar inte hur nervös jag är och ontop on that så spöregnar det ute som fan.
Idag har jag min spelning, fick pyssla ihop en julmedley och så valde jag Avery's underbara låt Go Screw Yourself haha.
Igår vart jag i Skärholmen och köpte med mig allt jag behövde till resan och så kom jag hem och massrepa inför Nova ikväll. Paula kom även förbi och höll mig sällskap vilket var trevligt :) efter allt så la jag mig tidigt bara för var så trött, men så vaknar man hela tiden under kvällen och mamma visste direkt varför. Hon sa det, det är för att jag är nervös inför resan och det är jag. Vet inte varför igentligen men min mage är soppatorsk just nu.
Aja ni får ha en underbar regnig dag och önska mig lycka till i Lidingö. Efter det myser jag i Gabis nya lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0