Avslutar kvällen..

med att lyssna på Robyn - Hang with me acoustic.
Så hur mår ni? Jag mår sådär. Min Trigus percing har vart infekterad ett långt tag nu men jag ger inte upp, köpte idag efter träningen parfymfri tvål som ska tydligen hjälpa. We'll see. Imorgon är det alla hjärtansdag, jag vet att dagen inte måste firas med flickvän/pojkvän utan den kan firas med familjen också. Fast såklart tänker man inte så, jag avskyr den dagen för den påminner mig ändå gång på gång hur åsna mitt ensamma liv är. Mysigt.
Aja jag har skola imorgon en timme sen ska jag träffa Gabsan och slå lite och få ut aggression. Låter som en toppen V-day inte sant ;P
Godnatt på er nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0