Baby, I just wanna dance. I don't really care!

Är jag den ända människan i hela Sverige som inte förstår mig på Schlager?
Aja, Heeejsan. Har inte haft så mkt att blogga om som vanligt hihi men allt har vart bra. Mer än bra faktiskt. Har tränat Kickboxning, har köpt kort där nu också wihooo så jag och Gabs lär gå dit 2ggr i veckan. Någon jag känner är inte i 3v. utan i 2mån haha. Och jusste förutom att jag ska kolla på senaste Jersey Shore så har brorsan hämtat The Sims 3 till mig :D glädjen jag känner.
Imorgon efter jobbet så har jag uppträdandet i Skärholmen (Stadsteatern), allt börjar 5 så får kuta efter jobbet. Önska mig lycka till eller bättre, dyk upp haha.


Leta efter låten på min spelare, den gör mig gaaalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0