back in school

Var i skolan idag och måste säga att det var den mest weirdest feeling ever! Det känns verkligen som om man inte tillhör där längre men från utsidan så ser jag så ung ut att folk skulle kunna tro att jag går kvar där. Lite kul att de man känner frågade vad det var för ämne jag hade kvar när de såg mig? haha man ba ehm tänk om jag bara är här för att hälsa på.
Nej men sen kom jag hem, åt mat och la mig. Vart så fruktansvärt trött idag och nu är jag vaken och ska kolla på 500 days of Summer. Min kusin hade tipsat om den filmen så jag ladddade ned den. Bra att ha filmer sådär när man känner sig sugen på film.


Snyggisarna Zooey Deschanel Joseph Gordon-Levitt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0