Dag 01 – Presentera mig själv

Jag heter Hind :) namnet betyder ingenting och kom från koranen vilket leder till min religion. Jag är muslim och enligt mig stark troende. Jag tror inte att det finns över troende eller mindre troende utan att alla tror så mycket som de kan. Som många tror jag starkt att muslimer blir misstolkade, enkelt förklarat : Det finns dumma människor som begår fel och inte religion som felar.
Jag blir 21år den 3 juni och tar dagarna som de kommer. Jag har alltid något planerat för mig själv men just nu så lever jag bara i nuet. Det finns många saker som jag älskar och är säker på att flera delar samma intresse; ÄLSKAR att skriva romaner, texter som i dikter och musik. Älskar även att sjunga och många som känner mig vet det. Älskar att läsa och leva i fantasivärld. Och bäst av allt så är min dröm man ingen annan än Keanu Reeves, men det vet alla också haha.
Jag jobbar för tillfället på fittjabadet där jag är badbiträde. Vet inte riktigt vad det betyder men jag är ingen livräddare.
Älskar att resa och mitt drömland är Usa, delvis för att engelska är mitt favorit språk.
Jusste får inte glömma, mina vänner betyder allt för mig. De är som min andra familj jag aldrig fick. Jag tror de är så viktiga för att jag inte tar dem för givet, det kommer från att jag som yngre blev mobbad konstant. Det vi människor inte förstår är att bli mobbad psykiskt är värre än fysiskt. Fysiska skador läks, det gör inte psykiska.
Aja det är mycket om mig jag själv inte förstår förutom att jag är en ganska unik människa, det ska man veta om sig själv. Gud gör inga misstag med sina skapelser, vi är alla en i mängden och ingen annan lik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0