Dag 02 – Min första kärlek

Läs om mina 30dagar (Finns under kategorin 30dagar eller klicka på länken)

Min första kärlek är enkelt att kunna svara på. Många har hört mig prata om Alex T. Jag var inte den ända som vart kär i honom haha men jag var säkert den ända som var kär i honom från 3:e klass till 7:e klass. Tanken av att jag inte kunde få honom tror jag att det var det som fick mig att vara så kär.
Hemma driver de fortfarande då de ibland kan ba "Hind kommer du ihåg Alex T." och sen kan de typ asgarva haha för han var verkligen allt jag pratade om. Jag kunde skriva dikter till honom (som jag självklart aldrig gav) och så skämde jag ut mig väldigt mycket också (vi går inte in på det). Jag kom ihåg dock att det var tiden då jag och Jackeline var bästisar och vi spelade in en mix-tape där vi typ förklarade våran kärlek för Alex T. Som sagt jag vavr inte den ända som gillade han. Men där har ni det, min första kärlek. Jag har sett honom flera gånger idag och tänker alltid alltså varför? Vad tänkte jag igentligen? Jag menar känslor som 9-12 år är inte detsamma som en 20årings känslor. Sen igen no offense så ser man vilka brudar det är han är efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0