Dag 03 – Mina föräldrar

Läs mina 30dagar (Finns under kategorin 30dagar eller klicka på länken)

Både mina föräldrar är marockaner

Mamma
Hon är min ängel. Den vackraste som jag vet finns på jorden. haha ska sluta försöka låta poetisk men hon är verkligen allt som är det fina för mig här på jorden. Jag kommer inte från världens rikaste familj men mamma är verkligen" härre på teppan ". Hon är den som stödjat oss för att göra det vi vill ekonomiskt och på andra sätt. Hon är den som betalar räkningarna, maten och allt nästan. Hon skulle lätt passa in på "independet women" låten. Sen igen har hon sina jobbiga sidor men vilken mamma har inte det :P Jag försöker alltid ge henne allt hon någonsin gav mig för det förtjänar hon. Hon är människan som inte vill någon ont men ändå så slår sig allt det dåliga mot henne 100ggr värre.

Pappa
Ni som känner mig eller läser min blogg vet att mitt band med min pappa är inte den bästa. Jag skyller inte på honom men mycket av hur jag är som person är tack vare honom. Jag litar inte på män, vilja gifta mig är inte min högsta önskan och jag tror inte starkt på kärleken. Han har inte alltid funnits där och är typ en av världens konstigaste människa på alla möjliga sätt. Man kan helt enkelt inte lita på honom om man inte vill se ut som idioten själv. Men på ngt sjukt sätt så kommer jag alltid att älska honom och jag hatar inte vem jag är som person. Jag valde att bli smartare än honom och på något sätt ska man väl säga tack för jag kunde ha blivit exakt som honom (as if)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0