Dag 07 – Min bästa vän

Läs om mina 30dagar (Finns under kategorin 30dagar eller klicka på länken)

För det första tror jag inte på så kallade "bästa vän" för sådanna sviker dig vid slutet, jag kallar mina närmaste för min familj och den är stor.

Gabi - Här har vi tjejen som funnits för mig genom allt. Även fast det vart i en sån kort tid så har man nästan hunnit göra allt med henne. Hon vet vad medkänsla och kärlek är, helt klart enkelt : Hon är min "flickvän" fast minus alla kyssar och snusk haha.

Paula - Den underbaraste personen som bara vill ingen ont. Jag tror inte man kan beskriva henne riktigt, hon är personen man måste uppleva för att förstå. Jag älskar när hon skrattar och hon kan förstå skämt när ingen annan gör det haha so she doesn't leave me hanging. Och rosa människor, det är allt jag säger!

Lidia - Vad ska man säga, jag har aldrig träffat en så mer lik person tills jag träffade dig. Man brukar säga "smaken är som baken" men med Lidia säger man "smaken är som Lidias". Lite läskigt ibland när jag ger råd och får veta att hon sagt exakt samma sak, det visar ju bara hur lika vi tänker. Du är unik gumman, ingen annan lik (förutom mig). För mig är du syster föralltid.

Mia - Passion for fassion :P om jag säger så. Nej men du ger mig glädje ibland på så många sätt, you know how to make a party and be the party. Och hennes bakelser, människa genom mitt hjärta kommer man om man matar mig och du matar mig helt rätt!

Ani - Min älskade vän, oj vad vi har skrattat. Du har vart huset, när jag behövde vara någonstans. Du har vart svaret när jag har haft mina frågor. Du har vart leendet när jag gråtit. Du har helt enkelt funnits där, tack är allt jag kan säga. Love you

Zine - DU ÄR BÄST! Vad mer ska jag säga hahaha, jag har alltid kunnat säga precis vad som helst till dig och du har alltid kunnat förstå på alla nivåer. Du är min längsta vän och vi förlorar aldrig varran igen. Jag brukar säga att vänner byter man som strumpor för man vet aldrig vem man kan lita på men inte du. Dig har jag aldrig bytt ut och kommer aldrig att göra det. Ditt hjärta är av guld kvinna.

Där har ni det. Min familj, tack för att ni är en del av den och jag älskar er! Nu ska jag sluta vara så mesig och gå boxas och kickas lite haha.

Kommentarer
Postat av: paula

du är underbar! <3

2011-02-13 @ 20:38:54
Postat av: mia

<3333333

2011-02-14 @ 15:07:02
Postat av: Z

ÅH VAD SÖT DU ÄR!!!!!!!!! Jag älskar dig, kvinna! <33333333333

2011-02-14 @ 22:11:08
URL: http://twistedfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0