Dag 08 – Ett ögonblick

Läs om mina 30dagar (Finns under kategorin 30dagar eller klicka på länken)


Mitt liv är underbart, det är det. Och jag tackar gud varjedag att jag lever, är frisk och mår bra. Men jag har haft mycket skit i livet också vilket jag nu klarar av för det gör mig till den jag är.
Vad jag försöker komma fram till är att jag har inte haft det dära speciella ögonblicket typ, första kärlek eller när man får veta att man är gravid. Eller man gifter sig?
Man lever bara en gång och vet aldrig när det är dags för en att försvinna. Så man får väl hoppas på ett ögonblick. Men sen finns det ju ögonblicket då andra har haft glädje och dom glädjer jag för men nu är denna min blogg och inte andras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0