Dag 11 – Mina syskon

Läs om mina 30dagar (Finns under kategorin 30dagar eller klicka på länken)

Jag har 4 syskon. (äldst - yngst)
Hanan; Den underbaraste systern. Hon är som min andra mamma och vet allt om mig. Jag gemför henne alltid med allt heligt för det är verkligen det hon är, hon är min ängel.
Kawtar; Vi har våra ups and downs men hon finns där när jag inte förväntar mig. Hon är personen som inte säger jag älskar dig men hon är den personen som visar det. Och hon tar inget för givet.
Driss; Min ända brorsa. Han kan vara killen jag ser upp till och samtidigt den jag bara vill slå. Det händer många gånger att jag vill uppfostra han för han kan vara så barnslig. Men han är unik på sitt sätt och han betyder mkt.
Nisrin; Systern som ger mig rätten att få vara stora syster. För resten är jag lillasyster men för henne är jag stora syster och jag bryr mig verkligen mycket om vem hon blir som person och jag vill alltid finnas där för henne. Men hon kan också vara den mest bortskämda.

De är mina syskon det. Inga ord kan igentligen beskriva dem som personer och jag älskar dem av hela mitt hjärta. Gud kunde ha gett mig annerlunda syskon men han gav mig ändå dem. De är mina gåvor från gud och jag deras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0