Dag 15 – Mina drömmar

Läs om mina 30dagar (Finns under kategorin 30dagar eller klicka på länken)

Ätnligen en rubrik jag kan babbla om till döds. Mina drömmar är allt, det är där jag lever. När jag t.ex fotar så försöker jag oftast fånga mina drömmar genom bild, det kan vara antigen på mig eller bara något som fångar min uppmärksamhet.
Det bästa med att sova är drömmarna, jag drömmer bort 24/7. Jag är en stor dagdrömmare. Bara att säga dröm låter härligt. Man måste veta att det finns så mycket mer än vad ögat ser. Vilket leder till varför jag skriver mycket dikter, texter, låtar och romaner. Jag älskar att fantisera. Åååh ska nog ta och lägga mig tidigt idag bara för att få drömma igen. Många säger att det är ok att drömma så länge som man håller fötterna på marken men jag säger BULL SHIT dröm även svävande! Det är på riktigt en gåva från gud att kunna drömma, och jag hatar negativa folk som ba verkligheten blabla. Jag är inte naiv och inte dum men jag har rätt att vara precis som jag vill så länge det inte skadar någon annan. So dream people, someone once said " I have a dream" well I have a million.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0