Dag 17 – Mitt favoritminne

Läs om mina 30dagar (Finns under kategorin 30dagar eller klicka på länken)

Mitt favorit minne och jag kan datumet. 03.06.10. Det är min födelsedag men även inte vilken födelsedag som helst. Det är dagen innan studenten och dagen jag blev frisk. Inte 100% men mycket bättre än jag vart. Jag hade åkt på en riktigt jobbig nackspärr men på högsta grad till att det besvärade hela ryggen så jag blev säng liggande i 2 veckor. Detta ledde till kraftiga migrän och att jag spydde så många ggnr att jag tappade räkningen. Medecinerna var för starka för mig. Åkte in på akuten 2gånger och det var lika besvärligt varje gång. USCH hatar akuten. Men först trodde man att jag hade miningit vilket är dödlig sjukdom men tack och lov så var det inte det.
Men under denna tid fick jag även veta vilka mina riktiga vänner var och de fanns där för mig från början till slut. Jag är förevigt tacksam! Tillbacks till datumet. Vi firade min födelsedag på världens mysigaste café "röda cafét" och jag var bara så lycklig att jag satt där i solen och njöt av allt. Detta är deffenetivt mitt lyckligaste minne jag kan komma på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0