namnam

Jag har haft den underbaraste måndagen. Men innan jag berättar om den måste jag bara säga att det fanns en ekorre idag i våran balkong?? Och när jag säger det till mamma så säger hon att den ekorren kommer då och då. Örr...

Aja tillbax till igår. Först var jag med Carlos i stan, vi åt en massa (eller han åt en massa) sen promenerade vi mycket i stan samt som vi åt Ben&Jerrys glassar.
Sjukaste, vi satte ned oss på en statyr för jag var as trött av all gående. Då dyker helt plötsligt massa rysska turister som fotar och bablar om statyren. Haha det ända jag gjorde var att garva ihjäl mig, lixom vägra fråga mig om det är ok om de får fota eller be mig gå upp men nej nej. Sen börja vi sjunga fresh prince in Bel air rappen och Carlos börja göra Carlton dance :P

Efter allt detta , träffade jag på Gabsan för vi skulle Kickboxas. BÄÄÄSTA jag vart med om, jag har gnällt om och om igen om boxning och nu får jag äntligen göra det wiiie. Ska tibax dit imorgon igen ^^!!

Här tappade jag och Carlos bort oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0