Ny musik i spelarn

Det har vart kul med lite partylåtar men nu ändrar jag tillbaka till det vanliga jag lyssnar på.  Hoppas mina beställningar på cdon kommer idag. De har ju redan tagit betalt från mitt kort så jag borde väl få något snart? Jag betsällde Mean Girls/Clueless samt 2 skivor från LifeHouse (asgrym rock band, lite alternative som jag gillar).
Idag är det alla hjärtansdag och jag är bara depremerad och jag har rätt att få vara det men för resten av erm njut av denna dag med era kära!
Jag ska träna sen men nu sitter jag barnvakt, skolan flyttade jag fram en vecka.

Kommentarer
Postat av: paula

jag ÄLSKAR dig iaf! Så du vet det :) <3

2011-02-14 @ 12:37:39
URL: http://somethingsomethingpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0