upp o ned

Igår var lite som en rollercoaster för mig då. Först jobbade jag vilket började ganska kul men slutade i riktig tragedi! Blev utskälld av världens cp:igaste kund, riktig åsna var han. Iallafall efter det hade jag dåra spelning på Stockholms StadsTeater i Skärholmen, det var najs och man blev bjuden på mycket mat. Och alla som kom dit och stöttade mig Ni är för söta bara "Nej jag kommer inte glömma er när jag blir känd, ALDRIG"
Efter det körde gabs oss till Yayi, för hon fyllde år så vi firade henne och blev bjuden på massa tårta, pizza, kladdkaka och chips. Seriöst nu så måste jag kickboxas igen för allt jag äter? Vilket skämt
Aja idag ska jag jobba igen, what else

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0