Är fort. sjuk för guds skull

Jag hade det mysigt på jobbet igår med Helda, gillar jobba med henne :) plus passade på att skriva ut biljetterna till Holland!
Efter jobbet blev jag erbjuden att spela biljard på Mariatorget med massa, jag hade det jätte trevligt faktiskt men rösten var och fort. är lika borta och dte var jobbigt att skrika.
Idag har jag vart superwoman, Suttit barnvakt, städat hela rummet för syrran kommer hem idag och fastat. Helt slut just nu och jag tillfredställde mig själv med att kolla på The City Maraton på mtv. Nu ska jag bara vila och vänta på syster. Jusste fick hem min nya skiva idag också - Michael Paynter "Love the fall". Sverige vägrar sälja hans skiva här så jag fick köpa den all the way från Australien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0