ditt och datt

Har äntligen städat klart skåpet :) stolt? Javisst! Nu är det bara rummet och små detaljer kvar. Brorsan fyller år idag så ett stort grattis till honom. Ska platta mitt hår och byta om och senare till kusinerna tror jag. Vi flyttade fram tårt-firandet till lördagen istället.
Imorgon blir det middag och Burlesque med vänner.

På senaste har jag tänkt mkt på ålder, vad jag vill hinna göra innan det känns försent. Och jag tror det största hos mig är skaffa barn, men för det vill jag helst gifta mig först men hur ska jag göra det när jag inte äns träffat någon? Bästa åldern för barn är mellan 18-25 men sen börjar det dra sig mot gränsen. Jag vill inte vara 30 lixom när den första ungen kommer? Aja meningslösa tankar men för mig inte. Jag blir 21 om 5 mån och det känns verkligen som om tiden börjar dra mot sitt slut. Riktigt sjuk känsla, brukar ni ha den ibland? Att din tid på jorden är snart över? Jag överdriver, javisst! Men ändå kan inte sluta tänka just på dessa saker...




Välkommen till mitt rum haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0