I don't need no parachute

Jag har vart duktig mmhm :) Vaknade kvart i 6 , kläde på mig och så gick jag till jobbet för att simma i en hel tom bassäng bara för mig själv. En timme efter hade jag vattengympa med syrran och ngra till. Had a blast :). När jag kom hem la jag mig direkt för jag vart helt utkörd.
När jag vakna åt jag frukost med underbara Josefin sen kollade vi på Säsong 5 Criminal Minds, asgryyym! Nu sitter jag helt uttråkad och spelar Jersey Shore spelet på Facebook och det är typ som TheSims haha. Aja det är skönt att bara få vara hemma och ta det lungt. Ska simma imorgon igen och mitt ätande har blivit bättre. Jag ska strejka innan Holland


Kommentarer
Postat av: nisrin

ååå vill också spela den :o

2011-01-12 @ 15:51:28
URL: http://niszeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0