min gårdag

Jag är officielt hemma nu. Galet långt var det igår. Först firade man hos syrran och maten var endless sen så efter tolvslaget försvann jag bort till Emmas, och det var mysigt som alltid. Jag sov hos Gabi också för det blev ganska sent för mig att ta mig hem själv sen. När vi vaknade åt vi världens godaste mat och sen så beställde jag Calzone till alla och Fabian kom förbi med film Despicable me. Jag vart för trött dock och gick och la mig igen haha, först sov Lidia bredvid mig sen sov Fabian bredvid mig. Alla var slut från gårdagen :) Men nu är jag hemma och min röst är heelt borta. Känner mig som Ariel :P Aja imorgon jobbar jag så nu ska jag bara ta det lungt.
Gott nytt år alla älskade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0